Странице

Translate

21. 9. 2011.

Torta Hello Kitty za Lenkicin 2. rođendan






U nedelju smo proslavili 2. rođendan mojoj unukici Lenkici :))) Kao da se juče rodila, a sad je gledam prava je devojčica, porasla, priča 300 na sat ;) i osvaja nas svojim šarmom i dečijim nestašlucima...

Baka je za ovu tortu i ostale delikatese u 48 sati spavala oko 2 sata ukupno, ali nije mi žao jer sam zadovoljna urađenim poslom, a osmeh i radost moje mezimice čini da zaboravim na umor i bolove u leđima i starim kostima ;)))

Srećan rođendan ljubavi moja najveća, da nam rasteš zdrava, srećna i vesela i da nam svojom dečijom   vriskom i  cikom ispunjavaš život :)))

30 коментара:

  1. Bako,svaka čast! Torta je savršena, a tek kolačići...Lenka je ipak najslađa :)

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno je puno truda i ljubavi uloženo i to se vidi. Čestitam rođenda tvojoj unučici, a tebi svaka čast - sve izgleda prekrasno.

    ОдговориИзбриши
  3. Уникална торта ПОЗДРАВЛЕНИЯ!!!
    Прегръдки !

    ОдговориИзбриши
  4. complimenti! bellissima torta! molto carini anche i cupcakes! tanti auguri!

    ОдговориИзбриши
  5. Srećan rođendan preslatkoj Lenkici i zaista si se trudila, ali sa puuuno ljubavi,da napraviš ovu prelepu tortu svojoj unukici...

    ОдговориИзбриши
  6. Ciao! Che bello il tuo blog, mi aggiungo subito tra i tuoi sostenitori e prelevo il banner :) Ci seguiamo!;) Buon week-end!

    ОдговориИзбриши
  7. * Hvala vam puno drage moje Irena, Tamara, Marija i Zoro na divnim komentarima i lepim željama!!!

    * Je vous remercie beaucoup cher Loisette au commentaires merveilleux et meilleurs voeux!

    * Благодаря ви много Зиче скъп за прекрасните коментари и най-добри пожелания!

    * La ringrazio molto cara Stefania, Vicky e Ines ai miei commenti meraviglioso e auguri!

    Šaljem puno poljubaca :)))

    ОдговориИзбриши
  8. Visto che ti scrivono in italiano, faccio anch'io cosi.Complimenti, la torta è bellissima.Continuo a seguirti!

    ОдговориИзбриши
  9. Vi ringrazio molto per la vostra visita caro Fikret, e le vostre opere sono meravigliosi, saluto affettuoso :)

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala ti draga na tome što si mi poslata sljedbenik! I tako ja svratih i na tvoj blog da vidim što ima, kad ono pravo kulinarsko iznenađenje, savršeni radovi, i pre, predivna ova torta. Prava si umjetnica, svaka ti čast na tome!

    ОдговориИзбриши
  11. Bravo, un travail magnifique : on dirait une broderie.
    Un blog avec des recettes très gourmandes.
    Je reviendrai.
    A très bientôt

    ОдговориИзбриши
  12. Bellissima torta, una delizia per gli occhi, complimenti!
    Annalisa

    ОдговориИзбриши
  13. Sretan rođendan prekrasnoj unučici ! A tebi svaka čast kako si joj prekrasnu tortu i ostale slastice napravila. Baš je sve lijepo i veselo !

    ОдговориИзбриши
  14. Srecan rodjendan unucici, najpre :) Mada su obe medene! Torta je prelepa, i svaka Vam cast, a i ovi kolacici okolo, koliko ih je samo! Mora da su devojcice uzivale, jer znam koliko obozavaju Hello kitty. Nadam se da ste se lepo provele taj dan. A sigurno jeste vredno truda, jer eto ja i dan danas pamtim sve dogadaje i stvari koje mi je neko kupio, ili poklonio u detinjstvu, a pogotovo vremena provedenog sa bakom i dekom :)

    ОдговориИзбриши
  15. Welcome to my blog I am glad you're here
    Your blog is wonderful
    ♥-Doris

    ОдговориИзбриши
  16. * Hvala puno drage moje Rea, Brankić i Katarina, i ja vaše divne blogove rado i sa interesovanjem pratim ♥♥♥

    * Je vous remercie beaucoup mon cher Nadji, et j'aime votre blog merveilleux, et je suivrai avec intérêt ♥

    * La ringrazio molto caro Annalisa, e mi piace il tuo blog meraviglioso e seguo con interesse ♥

    * Thank you very much my dear Doris, and I like your wonderful blog and I follow with interest ♥

    ОдговориИзбриши
  17. Bellissima torta, complimenti!! :)
    Grazie per avermi fatto visita e per esserti iscritta tra i miei lettori, sarà un piacere fare altrettanto con il tuo blog!
    A presto!

    ОдговориИзбриши
  18. Grazie mille mia cara Assuta, e mi piace la tua bella Blogo seguire con interesse ♥

    ОдговориИзбриши
  19. Sretan rodendan leptiricu i da uvijek bude zdrava i sretna i uveseljava svoju baku !!!!
    Prelijepo si joj tortu napravila !!!!!!

    ОдговориИзбриши
  20. Srecan rodjendan malenoj princezi, nek je dobra sreca prati i nek je ziva i zdrava!
    Blago njoj sa ovakvom bakom, eeeh, da su moje bake umele ovakva cudesa da prave... Bravo!

    ОдговориИзбриши
  21. Hvala Nale puno ♥ nase bake su pravile druge lepe slatkise i po tome ih pamtimo i zelimo da sacuvamo od zaborava :)))

    ОдговориИзбриши
  22. Ова прелепа торта и добре жеље за мој рођендан, здраво

    bellissima questa torta e tanti auguri per il compleanno,ciao

    ОдговориИзбриши
  23. Grazie caro Franca ♥, mi piace il tuo blog e le tue ricette meraviglioso incantevole :)

    ОдговориИзбриши
  24. çok ama çook şirin herşey :)
    Ellerinize sağlık..
    Sevgilerimle..

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly

Print Friendly and PDF